Klachtenregeling

 

 

BENT U NIET TEVREDEN EN HEEFT U EEN KLACHT? MELD HET ONS!

Een goed en prettig contact tussen u als patiënt en de huisartsen in Medisch Centrum Molenzoom vinden wij erg belangrijk. Gelukkig verlopen deze contacten meestal naar ieders tevredenheid. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent en een klacht wilt indienen

Hoe dient u een klacht in?

U neemt contact op met onze klachtencoördinator Monique Versluis. Dit kan door het invullen van onderstaand formulier. Zij zorgt ervoor dat uw klacht wordt behandeld en dat u een antwoord van ons krijgt.

Hoe gaat het verder?

Ons streven is om uw klacht uiterlijk binnen 30 dagen af te ronden. De klachtencoördinator zal u soms nog bellen voor een nadere toelichting. Eventueel maken we  met u een afspraak om uw klacht te bespreken. Wij hopen dat hiermee uw klacht naar tevredenheid is behandeld.

Komen we er samen niet uit?
Wanneer u uw klacht niet direct met ons wilt bespreken of wanneer we er samen niet uitkomen, dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris van de SKGE.

De klachtenfunctionaris zal samen met u naar een oplossing zoeken voor uw klacht of probleem. Als deze bemiddeling niet slaagt dan kunt u uw klacht indienen bij de geschillencommissie van de SKGE. Deze geschillencommissie zal een bindende uitspraak doen.

Bij deze geschillencommissie zijn wij aangesloten en u vindt op de website www.skge.nl.meer informatie over hoe u een klacht indient.